Tuesday 3 May 2011

Vaknade tidigt i morse så jag drog till gymmet och körde ett spinningpass. Brukade hata spinning men nu alltså, herre vad skönt det är! Hon som leder klassen är ca 65-70 bast och har bättre stamina än vad jag nånsin haft. Hon är helt galen!

På agendan idag står det plugg, plugg, plugg och åter plugg. Fan vad trist alltså. Jag är så trött på det här nu. Men nu är det bara ca 3 veckor kvar! Sen är det över och samtidigt som det är världens lättnad av att se ljuset i tunneln så är det också så stressande att veta att jag bara har tre veckor kvar. Sen är man arbetslös. Ha! Vad ska man göra då liksom? Har inte ens börjat tänka på det. Har inte orkat. Få ta det då. Kanske finns det nån som bara sitter där och väntar på att få erbjuda mig topp-jobbet. Det som jag tjänar mega bucks på, gör nåt som är intelektuellt stimulerande, har bra arbetspolare, fria tider osv. Mycket semesterdagar ska det ju vara också! Just det. Glöm nu inte bort det kära framtida arbetsgivare.

No comments:

Post a Comment