Friday 13 May 2011

Va fan

Alltså, vad har jag gjort med min kropp? Gick och gjorde nåt hemskt idag. Provade bikinis. Ush vad jobbigt det var och igen, vad F-A-N har jag gjort med min kropp som får den att se ut som den gör? Ångesten över att jag har misskött min kropp sköljde över mig och så kom det en till ångestvåg när jag insåg att om två veckor så åker vi ner till sydkusten för att förhoppningsvis bada och sola om vädret tillåter. Men fuck no att jag utsätter omvärlden för mitt bleka daller!
Sen kom brainstormningen om vad jag kan göra på två veckor för att tighta till mig. Inte äta annat än grönsaker och kanske en fiskbit här och där? Träna varje dag och jättemycket. Typ dubbla spinningpass + två timmars styrkepass. På tom mage så kaloriintaget blir minus. Men hur ska jag orka plugga då? Och framförallt, hur ska jag orka träna med ett spenatblad i magen?
Så kom ångestvåg nummer tre då jag insåg att det finns inte mycket jag kan göra för att få till en sån rejäl upptightning av the bod som det behövs.

Grejen är den att jag tycker att min kropp ser helt ok ut sans kläder. För då ser den ja, bara naturlig ut liksom. It is what it is. Men så fort en bikini åker på ja då ser det inte lika... Fräsht ut längre. Det ser tillgjort och jobbigt ut.
Får väl bli nudiststränder i sommar då? Eller?

No comments:

Post a Comment