Tuesday 17 May 2011

21 seconds to go

Så. Imorrn är första tentan. Stressss. Har lite ont i magen och vill bara att det här ska vara över nu. Om en vecka + en dag så är det det! Ja, typ... har en uppsatts som jag har att skriva färdigt men det är inte lika stressigt att göra och jag kommer förmodligen sitta med havet som utsikt och skriva färdigt den när jag är i Ilfracombe.

Imorse vaknade jag vid halvfem tiden av att min granne bråkade med sin tjej. Han hade blvit utslängd och stog och bankade/knackade på dörren och sa/skrek "please let me in then!!!". Jag blev irriterad och somnade om. En timme senare vaknar jag igen av att han den här gången står och ropar "but I love you! I love you! But I love you!" om och om igen. Nu var hans röst riktigt desperat och hjärtat mitt brast en aning. Stackarn. När jag tittade ut genom fönstret så sprang han omkring helt villrådig. Hoppas dom löser det, ingen ideé att må så där dåligt.

No comments:

Post a Comment