Wednesday 18 May 2011

Spy

Jag kommer spy snart för jag är så jävlar nervös! Eller skita på mig. Vilket som, kroppen kan inte hålla inne med nåt just nu. Om några timmar ska jag sätta mig och skriva tenta och just nu känns det som att jag kan ingenting. Alls. Överhuvudtaget. Jag är så nervös att jag tror jag darrar till ibland.
Fram tills dess så sitter jag här och försker paiklära mig allt. Å det är så jobbigt! Jag vill bara att det ska vara över. NU!!!!!!

Det är så fruktansvärt mycket information som ska hinna tryckas ut på de ynka två timmarna. Första året var alla tentor tre timmar långa. Gud vad jag hade gett mycket för att få en extra timme där inne. Eller helst av allt, att jag kunde stoppa tiden. Aldrig går tiden så snabbt som när man vill att den ska stå still. Glöm det där med att tiden går fort när man har roligt. Skitsnack. Tiden går fort när man har panik.

No comments:

Post a Comment