Friday 20 May 2011

...

Jaha, så jorden går under imorgon? Det hade jag totalt missat.

I alla fall. Jag skrev tentan och oooh! så bra det kändes när det var över! Lyckan var total och jag kan ärligt säga att de är dom stunderna som gör att man pallar fortsätta plugga fast det suger och jag nu bara vill vara färdig. Nu är det en till tenta på onsdag och sen är det sommarlovsdags! Om en vecka åker jag, Lisa, R och Charlie ner till Ilfracombe för några dagar och planeringen är i full gång. Det går inte en dag utan att jag och R har långa samtal om Ilfracombe. Det är drömmen och den är så nära. Vi behöver det här. Jag behöver det här.
Socialt umgänge har blivit totalt ignorerat senaste månaderna. Det märktes extra mycket när vi gick ut några från kursen efter tentat för att fira. Alla i samma sits, depriverade av socialt umgänge och under en kväll sög vi alla i oss dom där precious timmarna av skratt, vin, musik, lite sång, lite dans. Å, det var underbart! Nu känner jag att jag har energi nog att köra fullt ut den här sista veckan.

No comments:

Post a Comment