Monday 2 May 2011

Introvert

R har varit bortrest sedan i fredags och så länge pappa & co var här så var det ju lugnt, men sen i lördags kväll har jag varit helt ensam och ja... det är väl skönt på ett sätt att bara få vara själv med sina tankar. Men gud! Vad jag längtar tills han kommer om nån timma nu! Tror att om han hade varit borta en längre period så hade jag nog blivit lite galen av mig själv. Måste ha social stimulans.
Jag har levt som en riktig slusk/ungkarl nu när jag har varit ensam. Inte plockat undan efter mig, inte lagat riktig mat utan levt på yoghurt och mackor, gått på toa med öppen dörr, stannat i sängen hela dagen igår. Skönt. Men nu är det nog. För mycket av det där och jag riskerar psykvård.
Idag tänker jag också extra mycket på min
älskade Frida. Kolla så vacker hon är!
Om hon va här nu skulle jag krama och ge henne en  puss.

1 comment: