Friday 13 May 2011

Fel

Vet inte vad som har hänt men jag inser nu att jag har postat massa här på bloggen utan resultat. Synd. All denna kreativitet till ingen nytta.
Bilder la jag upp också... what a shame. Aja...

Imorrn fyller lilla hjärtat mitt år så i kväll ska jag baka en helylle svensk jorgubbstårta till han. Mammas recept. Gjorde det förra året och han har pratat om den nu i ett år så då måste jag ju självklart försöka bräcka mig själv och göra en ännu bättre.
Att jag ska baka kommer ju med perfekt timing. Jag är superstressad och att baka är som terapi för mig. Jag bakar alltid extra mycket när jag är som mest stressad eller när jag är nere. Själva processen och mätandet av ingredienser och förväntningarna det är det som lugnar mig med bakandet.

Förra året bodde vi 'lilla' lägenheten som vi kallar den. Där vi bodde medans vi höll på att renovera den här lägenheten. Ingen av oss brydde oss särkillt mycket om den lägenheten och därför var det ofta stökigt. Så jag ber om ursäkt i förväg för den delen av röran som ni nu kommer få se glimtar av. Visst är det typiskt att alltid be om ursäkt för röran?


Våra vänner kom upp från London. 

No comments:

Post a Comment