Friday 27 May 2011

El Londres

Åkte ner till London i ett par timmar igår. Skönt med lite miljöombyte. Hann träffa Nasse en sväng och sen Lisa en sväng. Jag hann också med att bli utskälld av en säkerhetsvakt inne på Mango.
Jag är ju som sagt på jakt efter nåt propert att ha på mig på bröllopet i Paris. Så såg jag en outfit inne på Mango som jag gillade så jag tänkte att kag skulle ta en bild så jag kan visa R's mamma. Jag vill att hon ska godkänna innan jag köper nåt, det är hennes systers son som gifter sig så det känns som att det spelar roll vad hon tycker.
Så där står jag inne på Mango med mobilen i handen och tar ett kort på en skyltdocka som värsta modebloggaren när den här väldigt stora vakten kommer skrikandes från andra sidan butiken. Alla stannar upp och stirrar på mig som att jag har snott nåt. "Excuse me" säger han, nej skriker han. "Do you work at Mango? You're not allowed to take any pictures inside the shop!!"
Så jag förklarar att jag bara gillade outfiten. Då säger han viskande att mellan oss två så är det ok om jag behåller bilden. Öh. Tack?
Detta efter att ha skrikit på mig inför en rätt fullpackad butik.
Här har ni den förbjudna bilden:




No comments:

Post a Comment