Saturday 2 April 2011

Sometimes it Snows in April, Sometimes I feel so bad

Vet inte vad det är kanske, eller förmodligen, är det bara PMS hormoner som spökar. Men jag känner mig så ledsen. Börjar böla för allt. Sorligt eller lyckligt. Spelar ingen roll. Tror jag har fällt en tår eller två vid typ tio olika tillfällen bara idag. Igår var det värre. Då var det rediga hulkningar.
Kanske är det stress också. Kanske är det för att jag håller på att göra slut med det som har varit jag i tre år nu. För att jag är i nån slags övergångsperiod; från student till icke student.
Det hela började med att jag drömde hemska drömmar natten till torsdag och vaknade av att jag grät. Sen var det samma sak igen natten till fredagen. Men då vaknade jag bara med oro och en känsla av övergivenhet i kroppen. Jobbigt.

Eller så är det bara mensen.

No comments:

Post a Comment