Wednesday 27 April 2011

Mellanlanda

Imorrn drar jag ner till London. Ska bli så jävulskt skönt att komma bort en stund. Från pluggandet och från den här lägenheten.
Ska klämma in en lunch med min polare Dominic. Han och min syster Lisa har haft ett himla inflytande på hur mitt liv ser ut idag. Vi har kännt varann i sex år snart och det finns få i denna värld som kan få mig att skratta som han kan. Han ringde mig i dag när jag satt på bibblan och pluggade och det slutade med att jag skrattade så att tårarna sprutade och folk gav mig onda blickar.
Efter lunchen så ska jag försöka möta upp med Pappa + familj som äntligen har landat i England! Vi ska se lejonkungen i West End på kvällen. Ska bli kul även fast musikaler inte är min cup of tea. Jag brukade jobba på en restaurang som ligger vägg i vägg med den teatern och från vårt personalrum kunde man också glida in i teatern. Ha!

No comments:

Post a Comment