Tuesday 26 April 2011

Ojoj

Hoppsan! Har visst inte skrivit sen i fredags ser jag. Önskar att jag kunde skriva att jag har haft så mycket kul för mig att jag inte har haft tid att skriva. Nej. Jag har mest tagit det lugnt, pluggat, ignorerat pluggandet och hängt med R.
Roddat har jag också gjort. Pappa + familj kommer till England imorgon. Skitkul ska det bli, men alltid när det kommer familj så blir det en himla massa råddande. Det bara är så. Eller så känns det så i alla fall. Jag är ju sån som blir lite stressad när nåt händer utanför mina planer.

Igår vaknade jag och R tidigt och åkte iväg på car boot sale. Typ loppis. Massa människor packar bagageluckan på bilen full med skrot och sen så samlas dom på en åker där dom ställer ut allt sitt skrot för människor att köpa. Hittar ofta fynd där. Det var mysigt för det är första gången i år vi gick för det håller ju bara på det här på sommaren när det är varmt nog att stå ute hela dagen. Så igår blev som en symbol för starten på sommaren. På riktigt.
Mötte R's pappa där som körde pepptalk med mig om mina kommande tentor. Fint.

Sen satte vi oss på en uteservering och käkade lunch i solen tillsammans med lite Engelsk cider. Inget solskydd hade min bleka hy så nu ser jag ut som en kräfta i fejjan och har t-shirt bränna. Snyggt.

No comments:

Post a Comment