Wednesday 13 April 2011

Crunch Time

Så imorgon måste mitt projekt vara färdigskrivet för då ska det 'tryckas'. Känns bättre att säga att det ska gå i tryck då, men egentligen handlar det bara om att det ska printas ut och sen bindas in. Inte flashigare än så...Nej.
Så idag ska jag skriva samanfattning och så korrläsa en miljon gånger innan jag vågar släppa iväg min lilla hatkärlek. Ska bli så skönt att få släppa det här projektet nu efter  6 månader men samtidigt så är det också väldigt läskigt att se det lämna min trygga famn.
Tänk om det kommer tillbaka med röda streck av ogillande? Ush. Hemska tanke. Nej, det kommer bli bra. Det är en viktig research om männens rätt till föräldraledighet och hur det påverkar mamma, pappa, barn, organisation, och samhället. Det kommer bli bra. Måste se till nu att jag fokuserar på att tänka positivt.

I helgen kommer Charlie och Paula hit och hänger. Skönt med lite social stimulans efter att ha suttit instängd på mitt rum i vad som känns som år nu. Ah.

No comments:

Post a Comment