Saturday 26 February 2011

Nu är det dags!

Nasse och R har dragit för att lämna mig själv att plugga. Kul för dem tråkigt för mej. Dom har dragit för att kolla in Lincoln... R skulle tydligen bjuda Nasse på lunch, så trevligt då.
Å, jag pallar verkligen inte plugga mer! Jag är så sjukt less! Så oinsirerad och så intresserad av allt annat runt omkring mig. Aja... snart är jag där. Den 27 Maj har jag min sista tenta och 27 maj kommer komma så mycket snabbare än vad jag vågar tänka på.
Å! Jag får sånt pirr i magen av att tänka på det. Snart är jag fri! Underbart!

Idag, idag mina vänner är det dagen då jag får fart på skiten. Idag är det dagen då jag skriver färdigt en utav de fyra sektionerna. Im gonna do it! Sen ska jag fan belöna mej med ett redigt träningspass! Å så skönt det ska bli!
Appropå träning så har jag kännt mej lite omotiverad senaste tiden eftersom vågen har stått på +/- NOLL. Inget har hänt även fast jag har tränat och käkat enligt LCHF. Men så igår hittade jag mina mått sen förra maj (då jag vägde ca 6 kg mindre) och måtten är samma som jag har idag, all over! Måste ju betyda att jag har brännt bort fett och fått dit lite muskler? Eller vad tror ni? Shoot! Kom med en annan teori...

1 comment:

  1. yeeey! go caisa!! skriv klart skiten nu så du kan börja njutaaaa igen!!! love ya honey!! <3

    ReplyDelete