Wednesday 2 February 2011

Deg

Ruskigt bakis idag och det värsta är att jag bara drack tre glas vin igår. Känns mer som att jag har hällt i mig en hel bar med sprit. Haft bartömmning alldeles själv. Vafan hände här? Jag, Nasse och R gick ut igårkväll och snicknackade över lite vin liksom. Kom inte upp ur sängen förrens klockan tolv idag. Har inte lyckats göra mycket efter det heller.
Hej då dieten också! Käkade rostade mackor med marmelad och ost på till frulle och hemmagjord pizza á Nasse till lurre. OOO så gott det var!! Hej då inte äta kolhydrater. Hahahah! Ska dock ta igen det alldeles snart med att drå på spinning i 45 minuter och sen en timmes body pump pass. Svettigt värre, vette fan hur jag ska orka det.
Alltså det här med LCHF dieten, nu har jag kört den i ca tre veckor. Visst så har jag ju syndat ibland, men inte så mycket. Jag har inte gått ner ett endaste kilo och inte heller har jag gått upp. Så att äta fett är väl inte så skräckfyllt som jag trodde. Jag har däremot minskat 3 centimeter all over på 10 dagar nu. Det känns ju rätt så najs.

Å, vad jag är trött. Måste skriva färdigt mitt examensarbete nu också... har inte riktigt börjat ens. Å! Hade så himla gärna bara kunnat knäppa med fingrarna och så hade jag kunnat befinna mig här istället jusst nu.












No comments:

Post a Comment