Monday 28 February 2011

Ändrade planer

Visade sig att min föreläsning som jag hade i eftermiddag var inställd, eller det är reading week denna vecka då det är meningen att man ska läsa på inför tentan.... eller komma ikapp med läsningen istället.
Så jag åkte hem efter bara en föreläsningen i social psykologi. Very good!

Jag är så gammal nu :( jag brukade aldrig bli barkis förr i tiden. I går var jag så jävulsk bakis att jag var som ett kolli hela dagen. Käkade kolhydrater gjorde jag också, fy. Det känns faktiskt i kroppen idag, jag känner mig tyngre och liksom klumpigare. Tänkte spinna ikväll som kompensation, eller dra en redig joggingrunda. Fast det är sånt där typiskt england väder ute idag, ni vet så som man tänker sig att vädret ska vara när man tänker på england. Grått, regnet som bokstavligen ligger i luften ni vet när det inte regnar egentligen men man blir helt blöt ändå. Aja... gud så tråkigt det här blev. Snackar väder.

No comments:

Post a Comment