Wednesday 9 February 2011

Gött!

Det har vart en sjukt grym dag idag! Ni vet när man vaknar och det första man känner är bara: YEAH!!!
Det första jag såg när jag vaknade var solen som speglade sig i alla blanka ytor i sovrummet.
Sen blev det bara bättre! Hade möte med min handledare som sa att jag var på rätt väg när det gäller mitt examensarbete. Najs! Hon sa att jag visar alla tecken på att vara en bra researcher. Så skönt att höra!
Sen så gick jag och hämtade ut en uppsats som jag va säker på att jag hade failat, visade sig att jag fick högsta betyg! Ha! Fick extra beröm för den av min föreläsare när vi sågs senare. Tyckte att den var very good!
Träffade Nasse i stan för en lunch, så najs att ha henne här!

Sen så har dagen bara fortsatt i samma anda. En perfekt dag helt enkelt!

Och så fyller min älskade Pappa år idag också! Hipp hipp hurra!

Vilken toppendag... Mer imorrn!


...

No comments:

Post a Comment