Saturday 19 February 2011

Beige

Mitt liv är rätt så beige nu. Allt jag gör är att sitta och skriva ner dom här intervjuerna medans jag samtidigt försöker analysera dom. Antingen så gör jag det eller så äter jag, tränar jag, eller så sover jag. Som det djur jag är, plus lite försök till intellektuell verksamhet.

I en utav mina pauser idag så googlade jag mig själv vilket jag inte har gjort på länge eftersom det alltid bara kommer upp typ min facebook sida. Inte så spännande så det händer ju typ en gång per år... I alla fall idag såg jag nåt nytt. Jag såg en länk till en filmsida och jag började ana ugglor och klickade på länken och kom till denna sida:

Det är alltså kortfilmen som spelades in i vår lägenhet för ungefär ett år sen där jag hade en minimal roll. Kul ändå att den lever kvar och att jag hämnade på rollistan. Det var jag ju helt omedveten om. Ha! Movie star liksom! Hahahhaa!

En annan sak som gör mig redigt glad idag och som piggar upp från det beiga är att Radiohead har bestämt sig för att släppa ett nytt album idag! Jippie!!
Dom skulle egentligen ha släppt albumet imorgon men så kännde dom för att släppa det idag istället. Jag gillar deras motivering till detta också. Så här skriver dom på deras sida (där man också kan köpa albumet):
"It's Friday... It's almost the weekend...It's a full moon....

You can download 'The King of Limbs' now if you so wish!
Thank you good people for waiting ... Have a great weekend wherever you are....

Ed"
Detta får ju mig att älska dom lite mer och det gör min helg!

Nu ska jag gå och ta mig en vinare med Nasse och R! Puss

1 comment: