Wednesday 23 February 2011

Hålla sig fresh

Alltså. För att inte bli en soggig gammal tant så måste jag snart göra nåt. Nasse la en kommentar igår som fastnade; "Caisa, jag tror aldrig att jag har sett oss så osexiga som vi har varit de senaste veckorna".
True that.
Med kyla och alla dessa dagar då jag bara pluggar så har det bara blivits så att jag har fastnat i en slags uniform. Gråa (varma) mjukisbyxor, en tisha och kofta (eller R's hoodie). Väldigt sensuellt. Känner mig rätt så ofta som en fembarnsmorsa där jag lunkar runt i lägenheten... Idag insåg jag också att till råga på allt så har jag gått runt med en stor fläck på tröjan, gjorde jag nåt åt det? Nope. Den sitter fortfarande på. Nåt måste ju göras... men vad?!
Stackars R, jag har bara förfallit. Han däremot knallar runt i shorta och jeans mycket snyggt. Idag drog han till och med på kostymen.





Fembarnsmorsa i förtid.

2 comments:

  1. Inte förfalla cajjo. Köp ett par strumpband och kompensera. Lovar att det kommer sudda ut alla richans syner av blöjrumpsmjukisar och fläckar på tröjan. SUSS

    ReplyDelete
  2. hahahahaha om du hörde en häst gnägga nyss så var det bara jag som skrattade jag ÄLSKAR att du kollade i spegeln, såg fläcken och inte sket i det. älskar dig

    ReplyDelete