Tuesday 30 August 2011

Intervju med mig. Av mig.

Jag är så jävla uttråkad och gör allt för att skjuta upp pluggandet lite denna morgon så här kommer en liten lista som jag har snott. Ja, alltså bara frågorna. Skulle vara lite creepy att sno svaren också.




BRUKAR DU KOMMA I TID:
Ibland. Jag kommer alltid i tid till tåget eftersom jag vet att jag annars måste vänta länge. Har svårt att komma i tid till typ pendeltåget. Eller gymklasstider... Det beror på ändamålet tror jag. 
HAR DU BRA KONDITION:
Ja, rätt så. Försöker jobba på det.
NÄR BLEV DU FOTAD SENAST:
Vet inte. Förmodligen av mig själv för nån dag sen när jag var riktigt uttråkad. 
HUR KÄNNER DU DIG NU:
Trött. Utpumpad. Uppgiven. Stressad. Panikslagen. Men också väldigt lycklig, peppad, förväntansfull!

VANLIGASTE FÄRG PÅ DINA KLÄDER:
Svart & Rosa
BLIR DU BRA PÅ KORT:
Nej oftast inte. Kan inte vara stilla när kort tas så det blir ofta lite för mucket rörelse.
NÄR OCH VARFÖR GRÄT DU SENAST:
Igår när jag hade en av hundra panikattacker. 
VAR DET PINSAMT ATT SVARA PÅ DET:
Nej. Jag gråter för att göra mig av med jobbiga saker. Känns alltid bättre efteråt.
HADE DU EN BRA KVÄLL IGÅR:
Nej. Satt och försökte förstå mig på massa psykologiska procedurer medans oförståelsen och paniken växte. Tills halv ett på natten då ögonen gick i kors. 
DIN FAVORITDRYCK PÅ MORGONEN:
Kaffe och kallt vatten

KAN DU LAGA MAT:
Ja
ÄR DU NYTTIG:
I perioder.
ÄR DU BLYG:
Ibland. 
VILKEN TID GICK DU UPP IDAG:
Sju. Väldigt jobbigt.
VILKET TV-SPEL SPELADE DU SENAST?
Eh... Donkey Kong? 
VILKET TV-SPEL ÄR DITT FAVORITSPEL?
Donkey Kong och Super Mario
HUR MYCKET KRÄVS FÖR ATT DU SKA BLI FULL?
Olika. Men lite salongs blir jag på två glas vin/en starköl/en drink. Typ.
HAR DU SPYTT OFFENTLIGT?
Ja, jag tror det. För länge sen.
JAG SOVER:
Mycket bra i min underbara säng som är så skön att jag får lyckopirr varje gång jag går och lägger mig.
VAD SA DU SENAST?
No, I'll get up. När R frågade om jag ville ha kaffe i sängen. Gullet.
VAR DU PÅ FESTIVAL I SOMRAS?
Nej, nej.

VEM RINGER DU NÄR DU ÄR ARG/LEDSEN?:
Mamma/ Lisa/ R.
VAD SKULLE DU BEHÖVA NU:
Ett sånt där piller som han tar i den där filmen 'Limitless' som gör att han använder 100% av hjärnan.
HAR DU SNYGGA SKOR:
Ja dom flesta är väldigt snygga
VAD VAR DET FÖRSTA DU SA I MORSE:
Hej. Till R.
HAR DU SOVIT I DIN EGEN SÄNG INATT:
Jepp.
HAR NÅGON ANNAN SOVIT I DIN SÄNG I NATT:
Jepp.
HAR DU KÖRKORT:
Nej, men snart!
ÄR DU ENSAM NU:
Yes.

VAD SER DU FRAM EMOT MEST DENNA VECKA?
Fredag eftermiddag kl 15.30 då min allra allra allra sista tenta, ever ever ever! är över. AH! Då ska jag bara ägna mig åt detta, leva livet!














2 comments:

  1. heja heja heja heja! kom igen nu cajjan, spurta. Önskar att ja var där o kunde vina på fre.

    ReplyDelete
  2. Å! Vad jag önskar att vi kunde ha vinat på fredag!!

    ReplyDelete