Wednesday 10 August 2011

Återuppta

Det blev visst en oväntad bloggpaus. Vet inte riktigt varför, kännde mig lite paranoid över vilka ni är som läser den här bloggen. Statistik och IP-nummer i all ära, men det slutade med att jag satt här (väldigt mycket dötid med andra ord) och försökte lista ut vilka mina sju läsare var. Inte bra, för så teknisk är jag inte och IP nummer säger inte mycket. Anyway, för mycket snack nu.
Sen sist så har jag hunnit haft semester, bestigit UK's högsta berg Ben Nevis och förlovat mig. Förlovningen var mer romantisk än vad jag nånsin skulle ha kunnat drömt om och jag fällde mer glädjetårar än vad jag nånsin gjort. Även fast det nu är några veckor sen det skedde så tittar jag varje dag, flera gånger per dag, på min än så länge fejkring och känner pirret av lycka. Hoppas det aldrig försvinner, att jag aldrig tar förgivet känslan av att vara förlovad till denna underbara man.


No comments:

Post a Comment