Thursday 3 March 2011

Kossa

Å, jag känner mig helt hängig idag. Första dan på mensen och allt är svullet och helst av allt skulle jag vilja sova bort hela dagen. Men det går inte, jag har en rapport att skriva och analyser to be made så här sitter jag och försäker peppa mig till att läsa läsa läsa. Läser jusst nu om hegemonic masculinity. Jepp. Intressant men rätt så tufft eftersom det är rätt så diffust.
Har satt mig själv på ett schema, nästa fredag ska denna rapport vara färdig och sen på lördag kommer det hit massa människor och hälsar på så då får jag unna mig två dagars freezone där jag inte alls ska tänka på plugg eller inte ens om alkohol är dåligt för kosten eller inte. Bara nio dagar kvar nu att skriva skiten, om man räknar med idag och nästa fredag. Det fixar jag! Å vad härligt det ska bli att få pusta ut en helg och bara umgås med människor och få vara lite social!

No comments:

Post a Comment