Wednesday 2 March 2011

Bara i England

Eller ja, kanske inte. Kanske finns det samma typ av idioter på andra ställen också och inte bara i England. Men min granne är ett typiskt pucko. Jag ser ut över deras innegård, det är 6 eller 8 lägenheter och alla delar på en pytteliten innergård som skulle kunna vara jättemysig... men nej, här bor den värsta sorten. I lägenheten längst upp bor det ett par som har två hundar, en svart i storleken större och en vit liten skit. Två gånger per dag får dessa stackars hundar gå ut (så vitt jag vet, kanske går dom ut och går med dom också) på innergården för att göra sina behov. Kvinnan kommer alltid ut i prickig morgonrock och killen i sin svarta, dom ger i snitt hundarna en minut på sig att börja skita och kissa innan dom börjar skrika TOILET! TOILET! TOILET! till stackarna. Om dom då inte börjar skita på kommando så skriker dom ännu högre och så börjar dom peka på den lilla gräsplätten som ska delas av resten av hyresgästerna i deras hus. När dom har skrikigt i tre fyra minuter och hundarna kanske ännu inte har lagt av en liten skit förmodligen för att dom är så stressade (jag menar vem fan kan skita på kommando?) då ger dom upp och tar in hundarna i lägenheten igen... 
Stackarna. Tror jag ringer RSPCA snart som är djurskyddföreningen här i england. Jävla idioter. 

No comments:

Post a Comment