Friday 11 March 2011

Känslostorm

Å herreminje! Snacka om att vakna upp till hemska saker. Tänker på alla som befinner sig mitt i haveriet i Japan just nu. Om jag hade varit troende så hade jag nog bett en bön för dom nu. Tänker på lilla Frida som befinner sig på Costa Rica just nu där dom har blivit varnade om tsunamin. Orolig så att jag kan inte sitta still.
Men sitta still måste jag, för jag har bara ca fem timmar kvar på mig att skriva utkastet på min studie som ska vara inne idag. Stress!
Samtidigt så är jag så så så förväntansfull för den här helgen har jag väntat på länge nu! I kväll kommer Will & Josie, Dompan och hans nya tjej och imorrn kommer Alex. Å! Så kul vi ska ha det! Har inte sett nån utav dom på år och dar, känns det som i alla fall. Jag behöver verkligen den här helgen.

Måste fortsätta skriva nu! Bara en miljon ord kvar att skriva som alla ska vara bang on viktiga också! AH! lätt som en plätt! Nemas problemas!

No comments:

Post a Comment