Monday 28 June 2010

Väl valt

Så, kommer ni ihåg mattproblemet? Okej. Ni kommer kunna pusta ut nu för vi har tillsammans kommit fram till en lösning. Skönt va? A, jag e i alla fall lättad som satan. Det blir den ljusa fina mattan i alla sovrummen eftersom den är mjukare och fluffigare och ger ett mysigare intryck. Sen i resten av lägenheten blir det den knottriga. Det kommer bli bra. Jag är nöjd och R också.

Så. Idag slipar jag garderoberna i min (våran, eh...) walk-in-closet. Sen ska dom målas och sen ska jag måla igen och sen ska jag måla rummet sen är det färdigt. Vi kommer förhoppningsvis kunna flytta in om två veckor. Ah. Skulle vara så skönt om det kunde bli så nu. Jag är så sjukt trött på att renovera detta ställe. Jag vill ha tillbaka friheten att kunna planera saker på helgerna utan R ska få dåligt samvete för att han inte jobbar på lägenheten.

2 comments:

  1. DÅ måste u göra en cribs. Lova!

    ReplyDelete
  2. Hahaha! Okej, för din skull frida

    ReplyDelete