Tuesday 29 June 2010

Trötter

Har inte sovit mycket inatt eftersom psykskallen till granne bestämde sig för att börja banka i vårat tak (hans golv) mitt i natten. Han gör detta lite då och då när han känner för att säga till oss om att vi är för högljudda. Observera att jag och R VISKAR till varandra efter tio på kvällarna just pga detta. Sjukskalle. Och så fort vi råkar prata i vanligt tonfall till varandra så är han där och bankar den satans idioten. Detta händer också om det är nån utav de andra grannarna som visar minsta tecken på liv, då är det vi som får skiten då också. Hälsosamt.
I alla fall så i natt ligger vi och slaggar och så helt plötsligt börjar han banka. R ropar nåt i stil med "är du galen!?!?" då tystnar han. En halvtimme senare när vi precis somnat om så sätter han igång igen. Jävla storpucko! Efter det var jag så arg att jag inte riktigt kunde somna om utan jag låg och skrev arga brev på min telefon som jag nog aldrig kommer skicka.



- Caisamaja

No comments:

Post a Comment