Tuesday 8 June 2010

Å

Tills på fredag måste jag komma på två olika förslag till en research nästa år (skolår) som kommer bli mitt slutproject och som är värt 40 av 120 points nästa år och som jag kommer spendera väldans mycket tid med. Så väldigt viktigt att jag kommer på nåt som jag känner att jag kan spendra ett år i nära relation med. Jag har en vag aning om ett förslag, men jag vet inte hur orginell den är.

Sen så söker dom jobb på affären jag jobbade på förut och min gamla chef har bett mig att lämna in mitt cv. Detta skulle då innebära att jag har ett jobb över sommaren och att jag inte behöver oroa mig över att vara fattig de närmsta månaderna. Å andra sidan så får jag lite ont i magen bara av tanken på att jobba där en dag. A bit of a pickle som dom säger här i England. Ska gå förbi och lämna in mitt cv i alla fall, sen får vi se vad som händer....


- Caisamaja

No comments:

Post a Comment