Tuesday 15 June 2010

Helgen

Oj oj vilken helg jag har haft! Var ju på möhippa i sheffield i helgen. Känns som att jag har 14 nya bästisar. Eller åtminstonde fem. Jag hade så jävla kul och jag dansade hela natten in till de allra minsta småtimmarna. Jag kan intw beskriva det annat än med lycka.
Vi började med en lady picknick i 50's style. Drack Pimms i tekoppar och åt cupcakes.



Sen var det ombyte till Fame-tema. Javisst alla rockade hårt och Josies polare som är proffessionell dansare körde Fame dans lektion med oss. Det här var en överraskning till Josie och här är hennes reaktion när hon får reda på det.







Efter dansen var det middag och lite drinking games och sen bar det av till dansgolvet som vi inte lämnade förrens vid 4 snåret.
Ah, lycka! Jag ser verkligen fram emot bröllopet, det kommer bli årets fest.


- Caisamaja

No comments:

Post a Comment