Friday 4 June 2010

Rastlös

Jag vet inte vad jag ska ta mig till riktigt. Efter att ha varit stressad i så många månader och aldrig haft en minut då jag inte kännt dåligt samvete så fort jag inte har pluggat så känns det nu jättekonstigt att ha all denna tid över då jag kan göra vad jag vill. Känns som att jag bara väntar på att nåt ska hända. Jag skulle vilja hitta ett jobb som är givande och utmanande och som jag kan växa i. Skickade in lite ansökningar idag till ett par jobb som lät intressanta. Håll tummarna.


Nästa helg ska jag på möhippa och till den så ska alla tjejer ge ett par trosor som Josie (bruden) ska gissa vem det är ifrån. Fasen vad jag har tänkt på vad jag skulle kunna ge henne, kan ju lixom inte bara ge ett par från H&M. Så min första tanke var att ge henne ett par med svenska flaggan på alt. ett par med ABBA på. Men söker man på det på internet så är det bara väldigt snuskiga förslag som kommer upp.
Så idag fick jag värsta genombrottet! Josie älskar att pyssla (sy, knåpa, fixa o dona) och sist hon var här så gick vi till ett pysselställe som vi alltid går till när hon kommer hit och så hittade vi mass knappar för gratis pengar. Min idee var då att jag ska hitta ett par blåa trosor och sy ett gult kors på dem fram och bak. Tada! Fiffigt va?
Måste bara hitta ett par klarblåa trosor nu... :/



- Caisamaja

No comments:

Post a Comment