Friday 25 June 2010

Jobb

Jag letar jobb i svea. Sommar jobb, tre-månaders vick, en-veckas-här-en-vecka-där jobb. Vad som helst, jag vill hem! Jag känner hur hela jag (one-hundred procent!) vill vara i sverige. NU! Inget emot engellandet men jag vill vara nära familj o vänner nu. Jag vill ligga på mammas baksida och läsa aftonbladet. Jag vill sätta mig på tåget till Djurås och träffa papps + familj. Jag vill ta cyckeln och cyckla till farmor. Jag vill sitta på medis och dricka bärs och sen dra vidare och dansa hela natten. Allt det och mycke mycket mer vill jag göra nu. Allt det där som gör svea så sjukt underbart.

Jag vet inte riktigt vad jag ska göra åt denna abstinens, det är ju inte direkt så att jag badar i stålar och kan boka flyg hem imorrn. Måste styra upp läget först. Kan inte heller lämna R jusst nu efterspm vi är så sjukt nära till att kunna flytta in i lägebheten nu.


No comments:

Post a Comment