Sunday 4 July 2010

Taggad!

Ah... bakis idag. Jag och R beslutade oss för att njuta av kvällen med en bira vid hamnen. Den biran slutade i flera biror och en middag med vin. Oj. Idag känns det, jag är så seg i kroppen och jag känner att jag vill träna men allt jag kan göra är att sitta som en påse på soffan och läsa onödiga saker på ze internet.

På tisdag drar jag till Svea. Det är med blandade känslor jag åker. Jag har bara köpt en enkelbiljett för jag vet inte om jag kommer ta mig ett jobb i sthlm eller inte. Får se hur det blir. Samtidigt hemma i England så fixar R med det sista inför flytten över till vår lägenhet, inte den bästa tajmingen att dra härifrån. Oh, så jag kommer sakna honom! Det kommer bli jobbigt att inte veta när vi ses igen.
MEN! Fan så skönt det ska bli att få träffa alla människor jag har saknat så länge! Ska försökta träffa så många som möjligt. Å! Jag längtar så mycket!
Det sjukaste av alla de saker som jag längtar efter är att kunna vakna på morgonen och käka fil o flingor till frulle. Que? Vad hände där? Jag gillade inte ens filmjölk innan jag flyttade från svea. Konstigt.

En annan sak som jag är så jävulst taggad på är i kväll ska jag och R gå och se den nya Twilight filmen! AH! Fyyyy fa-an vad jag har längtat! Jag är sån nörd när det kommer till det där, Twilight. Ah.... det får man vara, det är helt normalt. Det är ok.

Jag ställde mig på vågen imorse med kisande ögon för jag var lite rädd för resultatet då jag kännt mig rätt så pluffsig senaste tiden, men! Haha! Jag har gått ner ca 3 kg senaste tiden! YES! Resultat!

No comments:

Post a Comment