Monday 5 July 2010

Eclipse

Gick och såg Eclipse igår. Den var... ja, den var ok. Inte alls så bra som den skulle kunna ha varit. Lämnar det där, jag är inte här för att recensera filmer man. Heheh..

I morrn flyger jag hem till Sverige! Jeee! Men jag är så nervös inför flygningen så att jag skulle skita på mig. Jag har haft ont i bröstet idag så där som jag bara får när jag är riktigt stressad. Inge bra. Önskar att jag hade ett par redig sömntabletter som jag skulle kunna ta så att jag slapp biten när planet lyfter och helst hela flygningsskiten. Hatar det, och det blir bara svårare och svårare att flyga för varje gång jag åker. Eller, egentligen så börjar jag tro att det har mycket å göra med vilka rutter jag åker. Tex från Birmingham till Skavsta vet jag att det är mycket luftgropar så då hoppar planet planet nästan alltid, men från East Midlands airport till Berlin så är det som att en liten vindpust lyfter upp en för att sen lugnt placera ner en i Berlin 1.5 timmar eller så senare.
Stansted till Västerås är inte så himla fin resa, men inte den värsta.
Jag har hört av min polare som är ex-flygvärdinna att värsta rutten är från UK till Las Vegas för då skakar tydligen planet så mycket att till och med de vana flygvärdinnorna blir vita i fejjan för att det är så läskigt. Det har tydligen att göra med att man åker över nån bergskedja och där blir det ojämnheter i lufttrycket.
Undvik med andra ord.

Så nu ska jag gå och hänga lite med R som jag kommer sakna mer än jag nånsin saknat honom tror jag. Vet inte varför det har blivit värre, men det har det.

2 comments:

  1. Hur länge stannar du i Svea sötnöt?

    /Frida

    ReplyDelete
  2. på obestämd tid, kommer du mitt hjärtegull? When will I see you again???? PUSS

    ReplyDelete