Thursday 22 July 2010

hej hej

Jaha... nada bloggande på nästan två veckor nu. Jag har gjort så sjukt mycket hela tiden så jag har faktiskt inte haft itd att blogga. Sant. Jag svär. Jalla. Abou. HAHAHAHA!
Nej, men jag har haft fullt upp och det har varit så kul och jag har kört på som att jag vore 17 bast igen men igår sa min arma kropp till och jag däckade vid tiotiden på kvällen och sov till sju imorse då larmet ringde.

Jag har fått jobb som receptionist på ett stort företag mitt inne i stan. Gött. Fint att vara så lokal till allt. Jag börjar gilla stockholm igen. Hatet som jag kände till människorna innan jag flyttade för tre år sen har börjat blekna nu och jag känner bara att jag är jävligt glad att ha stockholm som hemstad. Och vännerna! Vilka människor jag har i mitt liv! Ren och kär lycka! Å, dom är alla så underbara och det kommer bli sjukt svårt att åka härifrån om några veckor.

Jag saknar R som aldrig förr och det gör ont i bröstet när jag tänker på honom. Jag har fått tillbaka känslan som jag hade innan jag träffade honom. Känslan av att allt är på låtsas och att nånting väldigt viktigt saknas i mitt liv. Känslan av att jag väntar på att mitt liv ska börja. Den försvann så fort jag träffade honom. Allt blev glasklart och jag kännde mig hel och trygg för första gången sen kanske barnsben.
Men nu är den tillbaka...

Nästa fredag åker jag tillbaka till England för en snabbvisit. Will och Josie gifter sig och det kommer vara det vackraste bröllopet ever! Jag kommer böla ögonen ur mig. Kärleken och vinet kommer flöda. Kommer träffa R igen och alla Engelska vännerna som jag har saknat så kommer att vara där.
Najs.

Nu måste jag kila, har blivit hembjuden på middag hos finaste och bästa Martina. Å, vad jag har sett fram emot ikväll!

Hej!

No comments:

Post a Comment