Thursday 8 July 2010

Allt

Så, det har varit rätt hektiskt sen jag kom hem till svea. Jag har varit på två anställningsintervjuer och båda har kännts bra och förhoppningsvis så kommer båda att resultera i jobb. Men, på båda ställerna så finns det typ ingenting föräns i augusti och det känns just nu så himla längt borta och jag vill börja jobba NU! Jag är trött på att leva på mamma och R, känns inge vidare alls och jag är trött på att leva i limbo.
Men men, och andra sidan så är jag så sjukt lyckligt lottad att kunna ha det så här. Så jag ska väl inte klaga.

Igår stack jag och mamma ut och sprang i typ en timme, väldigt duktigt gjort av oss känner jag. I dag ska jag ut igen tänkte jag, känns så skönt efteråt.

Mamma har precis flyttat och i området så finns det en pool så nu tänkte jag gå dit och njuta av det extremt mysiga fina vädret som hänger runt här i krokarna.

1 comment:

  1. Caisa, fina du! Jag går också hemma och känner mig värdelös, mjeff. Men imorgon kommer jag till Sthlm, stannar över helgen. Vi måste ses ju! Jag skickar mitt mob på fejan så fort jag skaffat ett hehe.. Vilket även detta sker imorgon. Puss!

    ReplyDelete