Thursday 2 June 2011

Tråk

Sitter och försöker skriva en uppsats som jag måste ha färdigt helst imorrn, men det får bli tills på måndag. Det får lösa sig i alla fall.
Hur som helst. När jag skriver/pluggar så måste jag ha tråkmusik. Alltså musik som inte associerar till nåt, heller inte nåt som får mig på glatt humör. Då vill jag bara stänga ner datan och gå ut och dansa.
Det behöver inte vara dålig musik, men rätt tråkig. Mellow.
Den skivan som för alltid kommer vara associerad till mina university år är 'LateNightTales: Air'. Den skivan är absolut perfekt! Men nu är jag så trött på den att jag inte kan lyssna på den nåt mer. Inte ens en sista gång till denna uppsats.

Har ni nåt bra tips? Jusst nu lyssnar jag på John Mayer av nån anledning. Har inte lyssnat på honom sen jag och Frida praoade på radio i sista året på gymnasiet. Kan inte säga att jag gillar det fullt ut, men det funkar. For now.

No comments:

Post a Comment