Tuesday 11 January 2011

Fett

Jag började med lchf igår. Low carb high fat. Får se hur det går, i england (allt utom London) så är dom inte så nytänkande när det gäller mat. Eller ska jag säga utbudet är inte så stort.
Allt är lightprodukter. Allt har socker i sig, till och med full fat majonäsen. Vad fan gör sockret iden?
Anyhow... Jag började igår med att laga lax med brocoli/blomkåls mos. Det var jäkligt gott och jag är fortfarande mätt.
Får se hur det går, största problemet är frullen. Gillar inte ägg och bacon kombin.

Igår var en rätt tuff dag. Motgångar och liten motivation. Ska ändra på det.

Jag och R spelade squash igen, jag börjar bli bra nu. Eller, jag börjar kunna köra en hel period utan att allt jag gör är att springa efter den tappade bollen.
Kul!



...

1 comment:

  1. Kostdoktorn.se
    kolhydraterifokus.se

    Frulle, bärmix, typ blåbär och fet yoghurt, ta en mixer och mixa till smoothie. Flatbröd bara 5 carbs per skiva. Fet ost, skinka till.
    Puss lycka till!
    kolhydrater är så 2009.

    ReplyDelete