Saturday 9 October 2010

Spring

Idag var jag ute och sprang för första gången på säkert en månad. Tog bara en lättare runda på 2.68 km men det känns bra att börja lätt för nu vill jag ju ut igen imorrn.
Jag har skaffat Nike+ app på min iPhone. Vilken underbar grej! För det första så talar den om hur snabbt man springer, hur långt man springer och så meddelar den hur många minuter man har hållt på. Detta undertiden man springer. Man kan såklart stänga av den fubktionen om man vill men jag älskar det! Vilken peppgrej! Men det är inte allt den gör, den sparar all den här infon så att man kan gå tillbaka och kolla och jämföra och så kan man se på kartan vart man har sprungit. Och den visar även var man sprang som snabbast och långsammast.



Coolt va? Ja, jag vet att det kanske inte är västa nyheten men jag älskar den!
Ut och springa igen imorrn!

No comments:

Post a Comment