Monday 27 December 2010

Dag 1- Om mig

Jag bor i England med min engelsman. Jag pluggar mitt sista år på universitetet där jag pluggar psykologi med sociologi. Jag älskar det och tycker att det är jätteintressant men det är kämpigt just nu. Ända sen min älskade kusin hastigt och oväntat gick bort i oktober så har jag svårt att fokusera. Tänker mycket. Mycket mer än annars och annars så är jag en tänkare. En som blir glad för små saker och ledsen för små saker. Trodde att jag hade klarat mej igenom mycket jobbiga grejjer innan oktober. Trodde att jag var stark och att jag visste hur jag skulle hantera sitationer. Nu vet jag inte. Så vem jag är är en väldigt still evolving story. Jag är blott 26 år. Förhoppningsvis har jag många år kvar att ta reda på vem jag är.




No comments:

Post a Comment