Monday 8 November 2010

Sjukling

Igår när vi äntligen var hemma igen så fick jag en akut feberattack. Hade kännt mig lite risig hela dagen och det var som att kroppen släppte lös allt så fort jag slappnade av. Innom en 30 minuter så gick jag från att känna mig lite krasslig till att knappt kunna gå för jag hade så ont överallt och för att jag hade såna frossningar. R fick lägga mig i ett ångande bad och där låg jag halvt om halvt medvetslös i två timmar.
Vidrigt. Läskigt att det går så fort ibland.

Idag känner jag mig lit bättre.




Önskar att jag var här nu, på Saunton beach Devon södra england. Den här bilden tog jag dagen efter att jag hade skrivit färdigt alla tentor för år två och jag hade hela sommaren framför mig. Och ingen sorg i bröstet.
Drömmer om Sebbe varje natt nu och varje morgon är det som en hård örfil när jag inser sanningen.

2 comments: