Saturday 11 September 2010

Uppdatering

Okej. Så jag skrev ut mej själv från sjukan på lördagskvällen eftersom jag under mina två dagar hade fått snacka med läkaren ca 10 minuter, allt som allt. Så jag bestämde mej för att åka hem och ta kontakt med min husläkare i stället. Känner mig nu bättre, tydligen kan man ha nån typ av blindtarmsinflamation av och till utan att den ska behövas plockas bort för det.

På lördagsmorgonen ringde pappa mig för att berätta att min fina fina kusin har gått bort. Plötsligt och väldigt ung. Vet inte riktigt vad jag ska skriva om det då allt jag säger känns mjesigt, allt känns lite i jämnförelse med vad jag känner och vad hans närmaste familj måste känna. Allt jag kan säga att jag är otroligt lycklig över att få ha haft en sån underbar människa i mitt liv och att han kommer att vara fruktansvärt saknad. Vila i frid fina Sebastian.

I dag åker jag och Lisa ner till Mallis för att fira mamma som fyller 50 år på måndag. Kommer bli en stor kontrast mot senaste veckan som bara har gått i sorgens tecken.

1 comment:

  1. hehehe vad sjukt, jag läste ditt inlägg EXAKT ett dygn efter du skrev det. På minuten och allt. Saknar dig fina syster <3

    ReplyDelete