Tuesday 3 August 2010

Leva

Så. Tillbaka i Svea efter att nästan ha missat planet hem från London i söndags. Som tur var så var planet försenat och jag kunde checka in fast jag var sen till incheckningen. Det hjälpte nog också lite att jag hulkade fram krokodiltårarna till killen i incheckningsdisken. Så så. Bra där.
Jag har faktiskt aldrig kört den tidigare. Alltså att gråt för att få sympati, inte till okända mäniskor i alla fall. Men i söndags var jag så utmattad och ganska så ledsen att behöva säga hej då till R igen att tårarna kom rätt naturligt.

Finns inget att göra på jobbet så jag sitter bara här och tänker på allt möjligt. Det är inget bra. Inte bra att överanalysera allt.
Igår kom älskade syster Lisa hem till landet. Så fruktansvärt najs å se henne igen! Å, vad jag har saknat henne!

No comments:

Post a Comment