Thursday 8 September 2011

Oanat minne

Kollade precis om mina resultat från tentoran har kommit upp än. En utav dom hade jag fått och det var så mycket bättre än vad jag hade kunnat drömma om. Pluggade inte ens särskilt bra till den tentan eftersom jag var uppdagen med att ha en panikattack. Sen när jag då vände på bladet där inne i tentasalen och såg frågorna så var det en fråga (man skriver två uppsatser) som jag kände att jag kunde eftersom det var en liknande fråga som jag fick förra året. Så jag körde stenhårt och ordbajsade ut allt jag kunde om skiten. Sen den andra frågan fattade jag inte ens. Förstod vad den handlade om men inte exakt vad den frågade efter. Den var så himla lurigt formulerad så... i alla fall. Jag skrev ut det lilla jag kunde om ämnet. Sen skrev jag det igen, fast på ett annat sätt. Och sen igen på ett tredje sätt. Och det verkar ha funkat! Fick vad som i Svea är VG! Jippie!

Var precis ute och sprang. Fy fa-an vad äckligt jobbigt det var. Ush. Känns inte ens skönt nu efteråt. Fan. Måste slimma ner mig nu, och tajta till. Om ca nio månader stundar bröllop. Punkt. 

No comments:

Post a Comment